Terkenang Masa Dulu

Kenangan Lama.

Apa barang yang korang dah susah nak jumpa atau dah tak ada lagi pada masa kini. jom pakat kita ingat-ingat kembali….DORAEMON!!!!….

kasut yg menjadi pujaan hati setiap budak sekolah…

Kenangan Lama Kasut

tak dapat kasut macam chik boh tu… dapat kasut BATA pun jadi la…. hahahahaha…

apa jadi dengan subjek ni aaaa? hehehe… awek-awek dulu semua pakai pinafore… huhuhuhu

pernah guna tak bedak nih? Cheesy

 time sekolah dok tunggu lori ni la mari…hehehe.

lama betol x naik bas..trigt la tiket ni….huhuhu

ptg2 main yang ni pun best
buku yang takut nk di baca…tp best….. Shocked
sapa suka minum Ovaltine? angkat tangan…..

AIR MENET – boleh didapati lagi. kat kedai sebelah umah aku…




Kenagan lama bila dikenang.

 

About emarieys

Ema has written 1261 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge