birthday ayra sufia
Family

4 Tahun Hari Ini, Happy Birthday Ayra Sufia

Birthday Ayra Sufia. Anak yang bijak. Dah 4 tahun Ayra Sufia. Selamat hari lahir anak ke-3 mama. Anak yang paling manja..yealah dah bongsu kan. Paling kuat merajuk dan paling suka cakap “tak sayang mama’ “tak sayang ayah” kalau mama dan ayahnya usik “Ayra tak cantik”.

Kalau mama dan ayah peluk kakak dan abang pun kemain sedih sangat mimik mukanya, konon orang tak sayang dia..gituu. Dia ada rekod lambat bercakap.nak apa-apa banyak tunjuk dengan tangan jer..dah umur 3 tahun masih tak boleh cakap 2 ayat. Pergi check-up di PPUM resultnya okey..tiada masalah pendengaran pun.

Baca: Ayra Sufia Turn 2

Alhamdulillah, sekarang dah nampak kemajuan… bercakap dah banyak walaupun pelat yang lebih.

Cik Ngah Beli Kek

Terima kasih cikngah belikan kek untuk Ayra..Terkejut dia malam tu tiba-tiba cikngah keluar bilik bawa kek dengan lilin. Boleh pula dia nak nangis..suruh tiup lilin pun tak mahu. So Ayra terima kasih kat cikngah yer. Doa untuk cikngah murah rezeki.

Semoga anak-anak mama berjaya di dunia dan akhirat. Amiin.

Happy Birthday Ayra Sufia.

About emarieys

Ema has written 1311 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

3 thoughts on “4 Tahun Hari Ini, Happy Birthday Ayra Sufia

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *