Sport bottle blender..buy from groupon

Blender bottle from Groupon. Anak-anak suka minum ice blendekan. So, mr.ery belilah mesin blender dari groupon…nak buat ice blended sendiri..

Sebulan nak tunggu sampai beli mesin blender ini. Mati-mati dah ingat kena tipu ke apa..punya lama nak terima mesin blender. Ingatkan mesin blender ni dipos dari oversea ke apa..tapi alamat pos dari KL juga.

Yang ambil masa lama sangat tu sebab apa. 

sport bottle blender

Mula-mula mengetest macam okey..memang okey pun.

blender bottle

Lama-lama nanti kan mesin blender ice ni jadi mesin blender bawang cili kat dapur.

Genap 8 tahun bersama hari ini….

Hari Ulangtahun Perkahwinan hari ini. Syukur Alhamdulillah..

Hari ini genaplah 8 tahun usia perkahwinan kami.

Pahit manis dah dilalui bersama.

Doakan hubungan kami berkekalan sehingga ke syurga..INSYAALLAH.

ulangtahun perkahwinan
10/10/2004 – Setelah sah menjadi suami ister

Nanti ema akan kongsikan kenangan bermulanya kenalan sehingga menjadi suami isteri hingga kini.

Tagged : / / / /