Makan nasi lemak bahagian mana yang boleh korang katakan sedap. Adakah kerana sambalnya, adakah kerana nasi lemaknya, adakah kerana lauk pauknya, adakah kerana presentation nya. Eh, presentation pun efek kesedapan nasi lemak yer. Nasi lemak yang dibungkuskan dengan daun pisang atau polisterin mana lagi rasa ummmp. Of coz lah denganRead More →

Assalamualaikum. Korang suka makan nasi lemak? Okey, nak tanya korang. Makan nasi lemak kat mana kesedapannya. Sedap pada nasi yang berlemak atau sedap pada sambal yang menyengat. Apa lah MamaEma ni, pagi-pagi dah cerita pasal nasi pula. Dahlah bulan Ramadhan. Terus perut terasa lapar. Alaa sikit jer pun… Ini namanyaRead More →