Jangan Lepaskan Peluang Lihat Sunrise Di Legend Cherating

Sunrise watching, don’t miss it. Mata terkebil-kebil bangun awal pagi semata-mata tak nak lepaskan peluang tengok matahari terbit atau sunrise. Rasanya baru terlelap sejam, gara-gara Ayra tak sihat malam tu.. paksakan diri juga untuk bangun. Kejutkan kakak Azwa buat teman dan Ayra pun MamaEma bawa sekali. Risau kan sedar, mesti nangis lah. Sunrise Watching Sabar…

KBBA9 Family Fun Day at Legend Cherating Beach Resort…Ohsem

Anak balik sekolah semalam mengadu dia kena perli dengan kawan sekelas. “Hitamnya ko Azwa”..Terasa terus anak.. Alahai siannya. Penangan family day selang seminggu. Kalau minggu sudah family day JTM di Melaka, minggu ni family day KBBA9 di Cherating lah pula. Hari-hari anak-anak terjun kolam, mandi air laut tak kira pagi, tengahari, petang..nasib baik malam je…