Belajar Scuba Diving Dengan Muck Dive Kuantan

Scuba Diving with Muck Dive Kuantan, Pahang Beruntung tak kami? Selain dapat bermalam di hotel taraf lima bintang, tour ke tempat-tempat best, dapat makan sedap. malah dapat belajar tentang scuba lagi. Mana nak cari hari keluarga macam kami ni.. semua aktiviti-aktiviti disediakan memang terbaik sekali. Kami bertuah dapat ilmu tentang scuba dengan orang pengalaman seperti…

Cherating Ada Kelip-Kelip @ Fireflies

Cherating ada kelip-kelip lah. Tak sabar nak tengok kelip-kelip buat kali pertama. Baru MamaEma tahu di Cherating ada tempat nak tengok kelip-kelip atau fireflies. Teruja tau. Nak tengok binatang halus ni, waktu malam lah yea..mana ada di waktu siang. Walau ada pun tak nampaklah kan..Eh, tak pasti lah ada ke tak waktu siang ni…hehehe. Kredit…